made by s

...Sandra Alic

Tre flickor i TURKOST

Publicerad 2011-08-24 19:07:38 i Porträtt,



Vera, Alma och Tyra



Guldfärg                                              Målar även på dukens kant

Äntligen! En beställning i turkost :) För ett tag sedan sade jag att jag hoppades att någon skulle vilja beställa ett porträtt i någon rolig färg som t ex turkost eller cerise. Camilla uppfyllde min önskan. Hon ville ha ett porträtt på sina tre flickor i just turkost. Och precis som jag trodde så blev det supersnyggt. Camilla ville dessutom ha lite detaljer i guldfärg och det gav en extra effekt. Det syns inte jättetydligt, utan kommer att uppfattas i vissa ljus. Porträttet är i storlek 50x70 cm och jag blev supernöjd.

Kommentarer

Postat av: charlotte

Publicerad 2011-09-04 23:54:33

Det kan man säga att det är det är en gryta med sötsursås. det va faktiskt jätte gott.

Postat av: Anna Loorentz

Publicerad 2011-09-09 16:18:05

Åh vad fint Sandra!!! Jag blir kär i dina tavlor :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-09-09 20:45:39

Tack snälla Anna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela