made by s

...Sandra Alic

Arv

Publicerad 2011-01-11 14:08:41 i Teckningar,

Jag är glad och stolt över att min dotter verkar ha ärvt mitt intresse för att rita och pyssla. Vi gör det en hel de tillsammans. Jag tycker att det är betydligt roligare än att leka med Barbie ;) Men när vi ritar tillsammans kan jag inte ge mig in i några stora projekt för hon har inte ro att sitta så värst länge. Idag satt vi och ritade en stund efter dagis och lunch. Jag fick i hop två teckningar på en liten tjej. Hon fick t o m ett namn. Ines frågade mig vad hon heter. Jag svarade "Amalia". Jag tycker hon ser ut som en Amalia. Men det tyckte INTE Ines. Hon tyckte att hon skulle heta "Signe". Inte helt fel det heller. Vad tycker du???



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela