made by s

...Sandra Alic

Hem ljuva Hem

Publicerad 2011-09-15 20:04:40 i Akryl,

Som jag tidigare skrivit så är jag väldigt hemkär <3 Ett av mina favoritmotiv är fågelholkar. Nedan visar jag en lite "klipp och klistra-tavla" på temat fågelholk. Den djupa ramen är inköpt på IKEA, träbokstäverna har jag klistrat fast inuti. Fågelholken och den turkosa bakgrunden har jag målat :) Denna tavlan gjorde jag till vännerna Jenny och Jesper som precis flyttat in i ett nytt hus. En inflyttnings/trettiårspresent till dem båda.




Teckningen här under har jag gjort med krita. Även denna på samma tema, fast i form av en rostig nyckel. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag är nöjd med den eller inte. Eventuellt gör jag en bakgrund. Men samtidigt tror  jag att den kan bli fin som den är i en svart ram.




Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-06 23:51:04

ÄLskde Sandra! dina ord betyder mycket och de värmer verkligen. ja jag tycker allt att jag lyckats komma lite frmaåt på stegen och just nu den lyckan jag känner den är enorm den är så påtaglig och jag trodde aldrig ajg skulle känna det så men jag gör det och nu är det slut på att vara deprimerad sjuk och leva i en sådan bubblaa, jag gör allt för livet nu, livet är undert. Sandra vi måste ses oftare för du är en sådan underbar,varm och fin människa som jag tycker mycket mycket om.. snart helt enkelt.:9 jag kommer gärna till osby!¨

ta nu hand om dig, pussa trollen där hemma. Kramar i massor och tack ännu en gång!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela