made by s

...Sandra Alic

3/4 av Familjen Bengtsson

Publicerad 2012-05-16 22:05:56 i Porträtt,





Leo



Nora



Christel


Äntligen!!! Första beställningen jag fått på familjeporträtt. Jag har ju sådana här målningar på min egen familj också. Det var ju så mitt porträttmålande började. Jag visade dem och efter det började beställningar droppa in på porträtt främst på barn. Nu var det Christel som beställde 3 st porträtt; på sig själv och barnen Leo och Nora. De blev en present till pappa Tobias. Hoppas resten av familjen kan övertala honom att beställa ett porträtt av sig själv också, så att HELA familjen Bengtsson får pryda väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela