made by s

...Sandra Alic

Hugo och Melvin

Publicerad 2012-11-26 20:16:10 i Porträtt,

Nu var det vääääääldigt längesedan jag uppdaterade min blogg, sorry. Anledningen till detta är att jag helt enkelt inte haft något att visa er. Det smärtar mig lite att säga det, men jag har tappat lite av lusten till att måla. Porträttet här på Hugo och Melvin höll jag på med i flera månader, och det har aldrig hänt innan. Jag brukar vara väldigt snabb när jag väl sätter i gång för att jag tycker att det är så jäkla kul så att jag helt enkelt inte kan sluta förän jag är klar. Men denna målning tog sin tid men när jag till slut avslutade den så var jag väldigt nöjd, och även pojkarnas mamma Jenny verkade nöjd, vilket är det viktigaste,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela