made by s

...Sandra Alic

Johanna

Publicerad 2011-04-28 22:18:31 i Porträtt,



På senaste tiden har det blivit väldigt många porträtt på bebisar så det var kul att få göra en målning på ett lite äldre barn. Porträttet på Johanna målade jag i en guldaktig nyans enligt önskemål. Även detta blev ett litet avbrott då jag gjort de flesta porträtten i grått. Det skulle vara sjukt kul att få måla ett porträtt i ceriserosa eller turkost... är det någon av er som vågar beställa det??? Tror det skulle bli supercoolt.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-05-01 18:51:13

Mycket fin tavla på min fina brorsdotter Johanna! Har ju fått äran att se den "på riktigt" och den var mycket skickligt gjord!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-02 14:03:42

Tack snälla Sofie.

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-20 21:13:59

du är så så duktig sandra!

tack tack tack för din varma kommentar jag blir alldeles lycklig! jag önskar emd att jag kan få uppleva lycka längre nu än innan, det lyckas alltid komma ngt tråkigt och dra ner en, men nu ska jag bara vara i detta.. hoppas vi ses snart sandra! du är en sådan underbar tjej tycker jag! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela