made by s

...Sandra Alic

Jag älskar fågelholkar

Publicerad 2011-01-18 10:51:17 i Akryl,

Jag vet inte varför, men jag har alltid älskat att rita fågelholkar. Det har aldrig blvit något riktigt av det, mest att jag suttit och skissat eller att det blivit en enkel teckning då Ines och jag suttit och ritat. Men i höstas gjorde jag en målning i akryl på temat fågelholkar. Den är uppdelad på två dukar. Jag har målat dem så att de passar i hop med varandra och ser ut som en stor tavla om man vill det, eller att man kan ha dem var för sig. Total storlek är 90x55 cm. Har skissat på en ny stor fågelholkstavla. Får se när jag kommer i gång med den. Har först några beställningar på porträtt som jag ska ta tag i. Ska bli så kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela