made by s

...Sandra Alic

Färgglad akryl

Publicerad 2011-08-13 22:46:37 i Akryl,







Eftersom att jag för tillfället inte kan visa er några nya målningar så tänkte jag visa er denna tavla. Jag var på kalas hos min kusin idag och passade då på att fota denna akrylmålning som jag gjorde till henne 2009. Den är uppdelad på två canvasdukar och var min andra akrylmålning. Jag inspirerades lite av en textilkollektion från H&M. Kommer i håg att den var väldigt rolig att göra. Mycket färg och fantasi som fick flöda fritt.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-16 10:25:48

Hej vännen! tack!!!! jag hoppas verkligen att ni med hade det riktigt bra när ni var iväg, men tänk ni var iväg i tre veckor!! och då längtar man ju verkligen hem:) KÅLPUDDING gud så gott nu blev jag så sugen på det! ja sandra borta bra men hemma bäst!!!! när börjar du jobba igen? jag hoppas verkligen att vi ses snart! Alla hälsar till er här hemma. Många stora Varma Kramar!!!!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-19 10:02:26

Ja jag vet att eva med gjorde den, och den är verkligen god! perfekt helg mat! fast vi hade lill helg igår då ju;)

ja Sandra jag vill mer än gärna komma till dig snart! när börjar du jobba igen? såg att lilla ines börjat redan:) hur tycker hon att det är?stora tjejen nu:) krama henne och melvin från mig!

Kramar till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela