made by s

...Sandra Alic

Bröderna Mattsson

Publicerad 2011-03-08 16:59:12 i Porträtt,

Porträttet på goa gossarna Mattsson är klart. Lucas och Isac är vännerna Jenny och Jespers pojkar och detta är min fjärde beställning. Det är det största porträttet jag målat, 50x70 cm.  Jag valde en något ljusare grå färg än de tidigare porträtten dels med tanke på storleken dels för att det är ganska mycket grått även i bakgrunden, så jag var rädd att den då skulle blivit för mörk. Men jag blev nöjd och viktigast av allt; Jenny och Lucas verkade nöjda när de hämtade den :)



Lillebror Isac och storebror Lucas

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-11 07:36:11

Hej!

Kollade in din blogg till min stora glädje!

Säljer du tavlor?

Jag är väldigt intresserad av en sådan här målning av mina barn!

Sandra(södra gränsgatan 29)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-11 11:26:07

Hej namne.

Ja, jag har börjat ta lite beställningar nu under min föräldraledighet. Maila bilder till [email protected]. Maila gärna olika alternativ så jag kan se vilken som blir bäst och tydligast på det sättet jag gör dem. Beror väldigt mycket på vinkel, ljus och skuggor. Maila så kollar jag och så går vi vidare efter det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela