made by s

...Sandra Alic

Heeeeeeej!!!

Publicerad 2012-02-08 00:26:08 i Allmänt,

Hej på er. Jag vill bara tala om att jag varken övergivit bloggen eller målandet. Det blev bara ett litet uppehål efter en väldigt intensiv decembermånad. Allt extra stök och bök som ska hinnas med under julmånaden + familjen + jobb + målningar som ni beställt till julklappar. Jag tycker att det är så häftigt att ni låter mig skapa gåvor som ni ger bort till era nära och kära. Jag blir så glad och stolt. Så beställ på ni bara. Födelsedags-, dop-, bröllopspresenter eller en present till dig själv för att du är värd det.

Jag håller på med två nya porträtt nu som jag nog kommer att kunna visa er inom den närmaste veckan, så håll utkik. Tills dess visar jag några miljöbilder som jag tog här hemma med några av mina tavlor. Lite kul att se dem på ett annat sätt än bara upphängda på en vägg. Kram på er fina ni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej,,, Välkommen hit till mitt galleri! Vad glad jag blir att just du hittat hit. Sandra heter jag som ligger bakom denna blogg. Eller blogg är fel ord, som jag skrev innan så är detta egentligen ett galleri. Jag målar och tecknar på min fritid. Mest målar jag porträtt i akryl, men målar även en del i olja och tecknar i blyerts. Vill du ge bort en personlig present till någon du tycker om eller pryda ditt hem med porträtt på barnen? Beställ av mig. Maila mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela